8 oktober 2011

Babyschaap

Babyschaap, oftewel Lammetje maar het patroon heet nou eenmaal zo.
Het duurde allemaal even, ik zat op nieuwe wol te wachten dus ik nog niet verder.
De nieuwe wol is trouwens fantastisch! Veel zachter, pluiziger en soepeler dan de limone wol. Cotton8 heet het, en het kost veel minder. Op de foto van de zijkant van het schaapje kun je het goed zien. Het roze lijfje met de limone, de ledematen met cotton8.
Vond het een leuk patroon. Weer eens wat anders.
Bij het hoofdje heb ik nog even zitten vloeken, dat was ineens heel wat anders dan in spiralen haken. Snapte er niks van wat er nou bedoeld werd met de ene en de andere kant. Maar hij is best aardig gelukt vind ik.

Meet Gordon het Babyschaap



Intussen zijn er ook allerlei dingetjes binnen gekomen om de kleine haaksels om te toveren tot leuke sleutelhangers/tashangers. Inclusief een gaaf Handmade bedeltje eraan.

Ik denk dat morgen of overmorgen mijn volgende projectje al af is. Japie het vogeltje.
Zijn hoofd, lijfje en snavel zijn al af. De vleugels, pootjes en een vreemde staart moet ik nog haken.
Nooit gedacht dat het haken zo verslavend zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne