18 november 2011

Alweer!

Het houdt niet op!
Alweer 2 speenkettingen gemaakt.
Het konijn en het lam waren vrijwel direct verkocht. Maar daarna kwam er nog iemand die het lam wilde (en nog iemand, en nog een keer)

Nu was ik na 5 speenkettingen er eigenlijk wel een beetje klaar mee voorlopig. En buiten dat wil ik de kettingen wel echt uniek houden. Ik moest haar dus teleurstellen.
Maar ze was zo enthousiast dat ik wat anders probeerde te verzinnen. Een koord van stokjes, dat is toch weer even wat anders. En dan nog een beestje. Ik liet haar patroontjes van kleine beestjes zien, en ook de 2 beestjes die al af waren (Poentje en Eendje) Poentje was het helemaal! Die was leuk!
Na wat overleg met kleuren ben ik hier op uit gekomen. Ik heb nog geen reactie van de koper maar ik ben zo benieuwd!
Ik heb ook 2 haarspeldjes gemaakt. Roze speldjes met dezelfde bloemetjes als de rechter ketting. Die krijgt ze er als verrassing bij.

En toen ik toch met de bloemen bezig was wilde ik nog maar een ketting maken. Zonder bestelling dus maar ik verwacht dat hij niet heel lang te koop blijft. De rest gaat zo hard!

Nog iemand die de speenkettingen zag zei dat ze ze zo leuk vond maar niemand er voor had. Dus ik grapte dat ik er voor haar dan wel een maakte met aan 2 kanten een clipje, zodat ze haar snotlap niet zou verliezen ipv een speen.
Zo kwam zij weer op het idee dat ze liever aan beide kanten een musketonhaakje wilde hebben. Zo ko ze haar hondje vastzetten in de scootmobiel.
Daar had ik ook nog wel een beestje voor die ze leuk vond. Alexander Olifant!
Ze is er ontzettend blij mee!


Ook de waxmelts gaan heel erg goed! Dat had ik niet verwacht.
's Avonds zette ik de advertentie, 24 uur later had ik er 118 verkocht en was ik volledig uitverkocht en zelfs mijn voorraad was was al op!
Nu heb ik nieuwe geuren en 5 kilo was besteld, en nu al meer bestellingen dan ik voor de eerste lading had. Terwijl ik het nog niet eens binnen heb! Wauw!
Ontzettend leuk wanneer mensen zo enthousiast zijn!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke amigurumi knuffels,en leuke speenkettingen.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne