5 november 2011

Ik kap er mee!

In mijn vorige berichtje had ik het nog over het slaapschaap, dat ik daar de komende tijd mee bezig ben, dat ik al voor de 3e keer ben begonnen nu.
Komt er op neer dat het elke keer niet goed/te klein was. Vandaag braaf opgemeten na een paar toeren en ook met meer steken begonnen. Nu was hij wel 30cm met de eerste toeren ipv 20 cm.
Net was ik even Casper (mijn hondje) uitlaten, kom binnen, zie het slaapschaap liggen. Goh... best klein....
Toch voor de zekerheid even meten. 25 cm! Aaarrghh!!!
Weer uren werk voor niks!
Ik ben het zat.... Bijna 2500 steken voor niks. alweer!
Wel heel erg jammer, want het is wel heel erg mooi zo'n vlak van dat gemĂȘleerde blauw. Maar hier past nog net een onderbroek in. Ook niet echt de bedoeling.
Baal er echt van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne