30 oktober 2011

Alexander Olifant

Ravelry... Ik had er al eens gekeken maar het leek me niks. Allemaal engelstalige dingen, wat een gedoe.
Maar intussen heb ik het haken aardig door denk ik, dus kan iets beter inschatten wat ze soms (met al die codetaal) bedoelen, en wanneer iets niet klopt.
Dus ik heb me eraan gewaagd.
Ik was op zoek naar een leuk klein patroontje na Betty de kip. Even iets wat gewoon lekker in een avondje af is. Zo kwam ik al vrij snel op Alexander Olifant uit.
Het plaatje wat erbij zat was wat wazig, dus het was nog best een verrassing hoe hij eruit kwam te zien. Heb hem ietsjes aangepast door roze voetjes te maken en een pluimpje aan de staart.
Hij was heel leuk en makkelijk om te maken. Leuk bedacht ook, die oren met halve en hele stokjes, waar je er 4 van moet maken om vervolgens op elkaar te haken.

1 opmerking:

  1. Wat een lieve Dombo, oh nee Alexander. Leuk met die grote oren, zie hem zo gaan vliegen hihihi. Valt best mee toch, engelse patronen.
    Ik heb nog een reactie onder jouw berichtje op mijn blog gezet.
    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne