8 oktober 2011

Michi

Michi is erg geliefd onder hakers.
Er zijn al vele versies gemaakt.
Al voor mijn eerste haakspullen binnen waren wist ik het al. Ik moet michi ook maken. Maar Michi is best groot, best veel werk en al op voorhand ingepikt door een vriendin "Ohhh wil je die voor mij maken? dan hoef ik niks voor mijn verjaardag!" Dus wat oefening voor ik eraan zou beginnen was geen overbodige luxe.
Afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest. Meerdere keren ging ik flink de mist in en moest ik weer een hoop uit halen. Maar net... Net heb ik eindelijk de laatste steken gemaakt. Het hoedje vast gezet, een bloem gehaakt (wat een klus maar hij was zo leuk om te maken!)
Vol trots presenteer ik u........... tromgeroffel.......... Michi!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne