8 oktober 2011

Pip de pinguïn

Wat was die ook weer leuk om te maken zeg.
Pip de pinguïn.
Er valt niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Alleen dat zwart in de avond amper te haken is... Hoevaak ik toeren heb moeten uithalen omdat ik ineens niet meer uit kwam
Het mutsje vond ik lastig kiezen. Het oorspronkelijke patroon heeft een rood/wit gestreept mutsje. Maar je raadt het al... Iedereen maakt Pip dus met een rood/wit mutsje.
Ik vind het toch wel leuk om iets van mezelf in een haakseltje te stoppen. Vond deze kleur wel erg leuk!
Intussen moet ik alweer nieuwe wol gaan bestellen. Ik heb een aantal patroontjes die ik graag wil maken waar ik een hele andere kleur voor nodig heb (een roze eend is een beetje raar) Of waar ik niet genoeg wol voor heb omdat er (bijna) een hele bol voor nodig is. Het zal maar gebeuren dat ik bijna klaar ben en dan toch tekort kom. En dat de nieuw bestelde bol toch net een ander tintje heeft ofzo. Dagen werk verpest! Dat zal mij niet gebeuren.
Kwam er vandaag trouwens achter waarom zoveel delen van mijn vingers maar zo doof blijven aanvoelen. Ik kweek eelt! Dag mooie slanke poezelige handjes. Gelukkig vind ik het haken zo leuk dat ik het er wel voor over heb.

Morgen ga ik een leuke tashanger voor een vriendin maken.

Nou, Hoop gebabbel maar waar het eigenlijk om gaat; Pip! Hier is ie dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne