22 oktober 2011

Tussendoor

Ik ben nog steeds bezig met betty de kip. Wat een drama zijn die schoenen zeg! Maar die zijn nu af.
De kam, het lelletje en het tasje zijn ook al klaar.
Ik ging vandaag naar het dorp, de xenos, om pareltjes te halen die in de folder stonden. Betty heeft immers een parelketting om en op het tasje hoort ook een pareltje.
Helaas daar niet voor kunnen slagen maar ik kam wel met deze dingen thuis.


Zie je het al voor je? Een gehaakt engeltje in het hart, 3 gehaakte kerstballen op verschillende hoogtes die eronder hangen. En dat dan aan mijn voordeur. (en ik doe niet eens aan kerst)
Ik moet me inhouden om niet gelijk daar aan te beginnen. Ben zo benieuwd hoe het wordt!

Ondertussen ben ik ook bezig met het maken van waxmelts. Kleine geurblokjes voor op de oliebrander ipv water met olie. Voordeel is dat het in tegenstelling tot de meeste kaarsen geen roet afgeeft, het kan niet "droogkoken". Zodra de geur er af is laat je een keukenpapiertje de gesmolten was opslurpen en dan is hij weer klaar voor een ander geurtje.

1 opmerking:

  1. Hoi Suzanne,
    Ik ben ook bezig met Betty, ik ben nog niet begonnen aan de schoenen. Ik hoop niet dat het net zo een "drama" wordt als bij jou. Ik vond het lichaam leuk en niet moeilijk om te haken.
    En wat een leuke zeepjes heb je gemaakt!
    Groetjes Linsiedepinsie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Suzanne